Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

...

2012.12.27. 11:28 Kozka06

"TÁVOLSÁG! Van, hogy erősít..de legtöbbször elszakít"

Hát igen ez történt... Már most tudom az életem nem már régi....

 

IGEN, TONNÁNYI DOLOG LESZ, AMI - ami hiányozni fog az együtt töltött időből, de lesz egy dolog, ami nem. Az összes kétség. Az összes éjszaka, amikor ébren feküdtem, és azon agyaltam, hogy vajon még gondolsz rám és bánod, hogy itt hagytál,....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr104983130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása