Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Négy év

2012.12.12. 03:14 Kozka06

clock.jpg

Sok minden történt velem mostanság nem is tudom merre kezdjem. Négy éve történt velem egy csodás dolog, de elmúlt. Sok jó és rossz történt velem, abban a négy évben. Átéltem örömöt, bánatot, sikert és persze csalódást. Voltak mellettem mikor sírnom kellett volna és ott voltam mikor mások padlón voltak. Segítettem rajtuk segítettek rajtam. Érdekes 4 évem volt. Megismertem embereket, el is tűntek az életemből. Alakítottam sorsomat és megpróbáltam emberré válni, aki szerettem volna lenni. Lehet ez is volt baj, túl nagy elvárásaim voltak magammal szembe. Például az is, hogy bekerülni egyetemre, kitűnni valamiben és tökéletes boldogságot adni valakinek. Ez lett a vesztem. Túl nagy elvárásaim voltak és még lehet vannak. Ebben a négy évben érzelmeim miatt sok gondot és bajt szereztem magamnak és másoknak. Összetörtek álmaim reményeim is, de lehet ez kell majd ahhoz hogy jobb emberré válhassak...

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr724960919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása