Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Vasárnapi zárás...

2013.02.17. 20:57 Kozka06

Mióta vége lett a vizsgaidőszaknak, nem találom a helyem Szegeden. Egészhéten csak tengtem lengtem semmi érdemlegeset nem csináltam. Bejártam a csodálatos óráimra és szenvedtem rajtuk vagy aludtam. Hétfő viszont egész jól telt voltunk quiznighozni legalább lekötött, igaz nem nyertünk. Kedden punnyadtam este korizni akartam, de nem jött senki se ezért megnéztem egy jó kis filmet és aludtam. Szerdán találkoztunk Rékával igaz nem sok időre mentünk is órára, majd hétfőn találkozunk elvben újra.. Csütörtök borzalmas volt nem volt életkedvem se ezért órára se néztem be habár tesire haver elrángatott, de annak is inkább más volt az oka, de sajna nem jött be... Pénteken találkoztam Bencével este sétáltunk söröztünk és szívtunk egy cigit, érdekes dolgokat mesélt kicsit lelket öntött belém, pedig inkább magába kellett volna. Szombaton este elég szarul alakult az votl megbeszélve Bence, Ancsa Márk átjön kártyázn.i de végül itt kötöttek ki a szobámba és Árpinak érthetően ez nem tetszett. el is vonult mi meg maradtunk szobámba. Dumáltunk iszogattunk cigit szívtunk... Utána meg hallgattam Árpi sértődött dumáját. Rettentő rossz éjszakát hozott a szombati nap, egész éjjel forgolódtam és borzasztó álmom volt, kicsit ki is készített rá is rakta magát a vasárnapra.. Furcsa mi van velem mostanság mintha nem én lennék, vagy nem tudom valami nem jó csak tudnám mi... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr795085851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása