Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

A legjobb barátom a Magány

2013.01.27. 20:24 Kozka06

M: Szia!
X: Hello
X: Te ki vagy?
M: Én a Magány vagyok, gondoltam van kedved beszélgetni...
X: Minek?
M: Figyeltelek és úgy láttam hogy beszélgetni szeretnél...
X: Nem old meg semmit se hogy veled beszélek.
M: Mert? Én legalább meghallgatlak és ott vagyok bármikor.
M: Hallom a gondolataidat, érzem az érzéseidet. és figyelek rád mindig.
X: Most ezzel mit akarsz? lehet ismersz de...
M: De?
X: Nem az vagyok akinek gondolsz sose leszek az
M: Miért, Ki vagy valójában?
X: Egy ember a tucatból, aki emlékek hadával küzd. Senkije sincsen akire számíthat és ez elég szánalmas még leírni is neked.
M: Nem vagy csak egy ember a tucatból. Láttam mit csinálsz mit tettél...
X: Mit tettem volna. fontos vagyok? Ugyan már.
M: Volt ember akinek fontos voltál és az életet jelentetted.
X: Csak jelentettem, most háta közepére se kíván beszélgetni se akar velem mert csak fájdalmat okozok. Persze, megértem már mások neki a fontosak.
M: Nekem fontos vagy légy szíves beszélgessünk még.
X: Nem lesz jobb ettől nekem, nem veled akarok beszélgetni...
M: Akkor kivel?
M: Itt vagy még?
X? Igen, csak cigiztem,,,
M: Rossz szokás le kellene raknod, Ő se szerette.
X: Ezt inkább hagyjuk. Fáj még rá gondolni is... de lehet ennek kellett lennie.
M: Attól még nem állt meg a világ te létezel, ő s biztos gondol rád.
X: Áhh... ha gondolna, rám keresne, beszélgetne, de nem teszi. Próbáltam vele beszélgetni keresni a társaságát hívtam is...
M: És minden hiába szerinted? Ő neki nem fáj, hogy ez történt, elvesztett téged?
X: Nem úgy tűnik, néha látom figyel és örülök neki... Ennyit tehetek nem én kellek már neki.
M: Tudom, hogy hazudsz… beszélgetsz vele néha...
X: Néha és az is csak két köszönés. Fontosabb dolgai vannak, minthogy velem diskuráljon, ha meg még is mond valamit az csak felszínes, vagy hazugság, csak csönd.. Én is ezt teszem, mert úgyse beszélgetne semmiről, erre már van más..
M: Szomorú olvasni amiket írsz, elég kiábrándító...
X: Hazudjak? azt mondtad ismersz, akkor tudod mikor hazudnék...
M: Legyél vidámabb jövő előtted áll, ha úgy adja élet lesz más vagy Ő,
X: Te is tudod ebben nem lehet hinni, ember változik, lehet a seb begyógyul, de heg mindig marad...
M: Ha úgy adja tudom, hogy tudsz tiszta papírral kezdeni, hisz szeretted...
X: Ezt is hagyjuk, bármit írhatok, azt érzem ő nem. Neki csak egy jó emlék, barát lehetnék, csak sajnos mi nem úgy voltunk, hogy barátok lehetnénk. Ezt ő is tudja jól...
M: Hogy váltatok el?
X: Mondtam hagyjuk nem érted?
M: Na légyszi...
X: Fájdalommal, ölelés közepette tükörbe két megtört embert látva, Viszont azt is tudtam ő már másra gondolt abban a pillanatban.
M: Na... Egyszer jobb lesz
X: Tudod, mikor lenne jobb. de az lehetetlen.
M: Majd meglátjuk, addig is éld az életed, hisz csak egy van, és lehet még meglehet egyszer ezt menteni csak nem most.
X: Kiderül majd, de tudom a végét. Ismersz előre látó tervező ember vagyok....
X: Most már békén hagysz?
M: Egyenlőre igen, vagy lehet jön más aki beszélgetni fog veled, addig is vigyázz magadra…
X: Mindig is azt tettem.. Szia
M: Szia..
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr125047082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinga · http://csinga.blog.hu 2013.01.30. 00:21:20

szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én.
szerintem...
süti beállítások módosítása