Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Hiányzik

2012.12.13. 00:23 Kozka06

416788_299013003499185_1699226109_n.jpgTörtént ami történt elvesztettem valakit, vagyis inkább elvesztettük egymást. Azt érzem ő lett volna az igazi. Megértett és vigyázott rám ilyent sose éreztem még. Próbáltam én is rá vigyázni és érte tenni dolgokat de elváltunk. Sokszor gondolkodom rajta hiányzok-e neki mit érezhet. Megértettem mikor elváltunk nem működött, inkább ő részéről, azt mondta belefáradt, de én is éreztem. Nem akartam elfogadni ezt mert túl tökéletes volt, Mindent megtettem volna érte, hogy jobb legyen nekünk. Azzal váltunk el hogy kell egy kis magány nem férünk most bele egymás életébe, de egyszer talán. Nem úgy váltunk el ahogy kellett volna, nem válhattunk el, mert szerettük egymást. Most is rettentően hiányzik és szeretnék sok mindent máshogy csinálni. Esetleg tanulhattam volna többet a némbert előbb küldöm el vagy jobban alkalmazkodhattam volna ő hozzá. Bárcsak megcsinálhattam volna bármit is ezekből. De reménykedem hogy talán meglesz még vele újra az a hang amiért folytatni tudnánk az az egyszer....

 

kép a 2perc.hu-ról van

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr34962714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása