Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Újévi fogadalom

2013.01.02. 01:01 Kozka06

2013.jpg2013 nagy reményeket fűzők ehhez az évhez. Sok fogadalmat állítottam fel, pedig nem szoktam. Első fogadalmam ami a legfontosabb megmaradok mint ember. Ez a legfőbb célom, most. A második egyetememet nem hagyom ott, nem megy mostanság, de felül kerekedek rajta. A harmadik fogadalmam Folytatom a konditermet és vissza nyerem a 4 évvel az előtti Fenyőt csak 21 éves  férfiasabb formában. A negyedik fogadalmam tudatosan fogok élni nem hagyom, hogy érzelmek irányítsák az életem. Ötödik és utolsó leszokok a cigiről, rengeteget szívok manapság és nem jó szokásom. Hirtelen ennyi lenne de még kitudja mit fogok még megfogadni. Remélem sikerülnek a tervek és reményeim... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr714991343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása