Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Némber...

2012.12.12. 11:59 Kozka06

dark-angel (1).jpgEz a nő az életembe jó pár évvel ezelőtt jelent meg. Még hiú kisgyermek voltam mikor vele jóban lettem. Akkor is már zűrös volt, én meg szerelmes belé. El kellett volna kerülnöm, sok hibától és gondtól óvott volna meg. Megvédtem volna  nagy csalódástól magam, de nem így lett, kihasznált és összetört. Én balga meghagytam és a legérdekesebb hogy csak most tűnt el az életemből, eddig hagytam létezni sajnos, pedig ha előbb lépem meg ezt a döntést máshogy történt volna jó pár dolog.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr474961295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása