Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

El kéne tűnöm!

2012.12.21. 01:50 Kozka06

Úgy érzem megtalálta már azt az ember akivel boldog lehet. Én csak hátráltatom el kellene tűnöm. Nem kaphatom vissza már csak múltbéli szép emlék vagyok, pedig küzdenék érte. Látom már előre ő lesz a következő számára, csak nem meri még nekem mondani, nehogy kiakadjak. Örülnék, ha őszinte lenne velem, és elmondaná mit érez....

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr154975708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása