Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Padlón...

2013.01.31. 14:31 Kozka06

kaosz.jpgTörténet egyszerű. Immáron lassan 3 éve koptatom a padot egy vidéki egyetemen. Nem nagyon megy, de még ennyire sose voltam kiakadva miatta. Semmi se jön össze, és még családi gondok is tetézik. A helyzet most az, hogy család egyetlen kenyérkeresője, rövid határidőn belül munkanélküli lesz. Nem ő tehet róla, hanem a cégre rászálltak és sajnos ő is belekeveredett. így sok lehetőség nincs, amit tenni tudna. Keresek folyamatosan másik helyet, de nem nagyon van. Szerintem nem csak mi vagyunk így, elég sokan még rosszabb helyzetben vannak. Ami viszont megoldás lehet/ lesz az, hogy itt kell hagynom az egyetemet. Ez jó is meg rossz is. Jó, mert legalább idegileg én se készülök ki jobban, nem bírom a kétlaki életet. A rossz az több van, amiért dolgoztam kicsit megnehezedik, azzal hogy levelezőre kell átmennem. Igaz nem hagyom itt teljesen, de ki tudja jobb lesz-e.. Ez ha meg kell valósulnia, akkor nyár lesz az ideje. Addig le tudom zárni a dolgokat lent, és otthon jelentkezhetek egy felső fokú okjra a levelező mellett.. Alszok még addig rá rendesen, de már nagyon nem bírom az idegölő várakozást...

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr665055039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása