Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Álom

2012.12.15. 03:46 Kozka06

Nem szoktam álmodni, vagyis sose emlékszem rá. Erre viszont az utolsó mozzanatáig igen. Buszmegállóba álltam egyedül éjszaka, mikor megjelent ő. Sétált felém békésen, érdekes volt, sötét árnyként jött felém mégis tudtam ő az. Mikor odaért hozzám átölelt és bocsánatot kért tőlem, azt mondta még mindig szeret, és ahogy kimondta abba a pillanatban eltűnt. Riadtan felébredtem keresve őt, de csak az üres szobámat láttam....    

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr174966270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása