Gondolatok

Friss topikok

  • Csinga: szerintem nem a Magány és Én, hanem az optimista és a pesszimista Én. szerintem... (2013.01.30. 00:21) A legjobb barátom a Magány

Rossz kedv

2012.12.15. 19:28 Kozka06

feeling-bad-about-myself.jpgÚgy éreztem muszáj kiírnom magamból. Sok rossz dolog történt velem az elmúlt hónapokban. Csalódás, veszteség, fájdalom és sikertelenség. Egyetem rengeteg gondom forrása. Bármennyire is tanulok semmi se jön össze és közben egyedül vagyok. Nem támaszkodhatok senkire, így még megterhelőbb. Mostani pár hétben rengeteg zh-t írtam és elég kevés sikerrel, pedig tanultam rá meglepően sokat. Most is írtam két vizsgát eredményét még nem tudom, de félek nem lesz meg pedig tudtam az anyagot. ...

A bejegyzés trackback címe:

https://kozka.blog.hu/api/trackback/id/tr724967329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása